Translate

Zorganizowana Babka

Zorganizowana babka, bo tak się nazywa mój kurs dla kobiet, mający na celu naukę zarządzania sobą w czasie.
Jesteśmy na etapie drugiego podsumowanie i jestem niezmiernie ciekawa wniosków jakie wyciągną uczestniczki.
Jest to dla mnie niezwykle ważny projekt, powody dla których większość z uczestniczek zdecydowało się na udział, są mi bardzo dobrze znane. Często towarzyszyły i mnie, jako mamie, żonie, pracownikowi czy studentce. Nie można robić wszystkiego ale można robić to co trzeba i co sprawia nam przyjemność. Tego będziemy się uczyły w czasie trwania projektu.  Przez 16 dnia przekażę uczestniczkom informacje a przede wszystkim przećwiczymy razem przeróżne metody, dzięki temu każda będzie mogła zarządzać sobą według własnych potrzeb 

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz