Translate

Noworoczne wyzwanie z nagrodami



Nowy rok jest momentem gdy większość z nas podejmuje ważne decyzje, bierze się za pracę nad osobą, stawia sobie nowe wyzwania i spisuje listę postanowień. Niektórzy trzymają się bezwzględnie swoich założeń a inni poddają się po kilku dniach czy tygodniach i obecują, że za rok będzie lepiej.
Pewnie teraz masz mocne postanowienie, że nadchodzący rok będzie inny, lepszy, bardziej rozwojowy. Masz wielką chęć działania i głowę pełną pomysłów, motywacja jest na wysokim poziomie. Dlatego też żebyś jej stracił(a) proponuje Ci rozpocząć planowanie noworoczne razem ze mną juz teraz.
Już pod koniec miesiąca planuje ruszyć z wyzwaniem noworocznym. Dlaczego już w listopadzie? Dlatego, że ja planowanie nowego roku zaczynam właśnie teraz. Wtedy znów w ruch idą arkusze brystolu, ikeowe rolki papieru, kolorowe flamastry, wtedy też najszybciej pomniejsza się mój zapas samoprzylepnych kolorowych karteczek 😊
To nie jest moje pierwsze całoroczne planowanie, ale pierwsze o którym zamierzam opowiedzieć na blogu. Dlatego też nie chciałabym przejść przez nie sama, zależy mi na tym aby ktoś zobaczył jak działam i w jaki sposób porządkuje swoje planu i być może wyciągnął z tego coś dla siebie, może komuś pomoże to znaleźć swój sposób na planowanie, liczę również, że dzięki temu ja nauczę się w praktyce stosować skuteczne metody innych.
Zapraszam Was serdecznie do wspólnego działania, zaproście Waszych bliskich i stwórzmy razem coś pięknego na nowy rok.
Dla osób, które wezmą udział w moim wyzwaniu przewiduje fajne zabawy z nagrodami. Może uda mi się sprawdź dzięki temu Tobie fajny noworoczny prezent.
Pozdrawiam M.

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz