Translate

Szkolenie na grudzień 2016 - wyniki ankiety

Jakiś czas temu poprosiłam na różnych grupach i tutaj na blogu o wypełnienie ankiety nt szkolenia jakie chcielibyście odbyć jeszcze w tym roku.

Zaproponowałam kilka tematów i zostawiłam miejsce na odpowiedz dla chętnych.
Nie przedłużając wyniki prezentują się następująco.
Zgodnie z moimi wcześniejszymi przypuszczeniami najwięcej osób chciałoby uczestniczyć w szkoleniu dotyczącym zarządzania sobą w czasie.
Takie też szkolenie zaczynam dla Was konstruować, to znaczy ono już jest w budowie ale teraz wiem jak je dostosować. Wybrałam też grupę docelową, będą to kobiety. Dość szerokie grono jednakże zbuduję to szkolenie w takim sposób aby mogły z niego skorzystać kobiety o różnych potrzebach, oczekiwaniach wymaganiach. Grupa osób, z którą odbędę szkolenie nie będzie liczna dlatego, że marze o indywidualnym kontakcie z każdą uczestniczką a to nie będzie możliwe w grupie większej niż 10-15 osób.
Już ruszyły wstępne zapisy na kurs. Jeśli chcesz z niego skorzystać bez żadnych zobowiązań zapisz się na listę a ja powiadomię Cię, kiedy ruszamy z projektem, jak będzie wyglądała nasza praca i wtedy podejmiesz decyzję czy w to wchodzisz :)


Zapisy do projektu nt zarządzania sobą w czasie ZAKOŃCZONE

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz